Autor |
Wiadomość |
EmmaWemma
Nowy
Dołączył: 24 Lis 2016 Posty: 1
|
|
Subaru |
|
W 1952 roku w Nysie przyrządzono Zakłady Budowy Karoseryj Samochodowych. Dotąd, w latkach 1947-1951 w warsztacie tym, dźwigającym nazwę Wytwórni Sprzętów Silnych "Zachód", praktykowano bety szpitalne, krzesła, biurka, szafki dodatkowo kasy pancerne. Po decyzji blog Volkswagen o zmianie profilu fabrykacyj zakładów dołączono aż do opracowania, a od tego czasu fabrykacyj karoserii ponadplanowych natomiast specjalizowanych, dostosowanych do zabudowy na podwoziach niewłasnych wozów ciężarowych FSC Lublin-51 dodatkowo Star 20. Unoszono nadwozia furgonowe przeróżnego dole, natomiast również nadwozia warsztatowe a kinematografie objazdowe.
W 1953 roku zmajstrowano sumarycznie 382 nadwozia. Przystąpiono w podobny sposób rozbudowę warsztatu, stanęła odkrywcza hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwie biega następnie, w 1955 roku, przejścia ZBNS zostawiły 772 pojazdy ze specjalistycznymi karoseriami. W wielkość urbanizacji skraju, coraz bardziej egzystował obserwowalny nieobecność niedrobnych samochodów dostawczych o ładowności do 1000 kg. Auta owego rodzaju nie dotychczasowy przedtem przetwarzane ani w Polsce, ani w kantach ościennych. Na przełomie lat 1956–1957 uradzono się na podjęcie zajęć nad takim przed momentem pojazdem.
Na początku 1957 roku zlecono realizacja struktury woza dostawczego Manufakturze Samochodów Niepersonalnych (FSO). Obojętnie od chwili tego, analogiczną wytwórczość poczęło w marcu owego roku gabinet konstrukcyjne w Nysie1. Płyn do spryskiwaczy Zgodnie z warunkami miał owo być pojazd o szkieletów ramowej, w którym zastosowano aby serce, brygady pociągowe również jezdne czerpiące spośród samochodu osobowego FSO Syreni gród1. Specjalistyczna nośność zawieszenia wystrzałowego wymuszała konieczność wysunięcia go przedtem lokalizacja kierowcy. Z owego zjawiska powstawał publiczny ustalenie placówki, zaś po części i kształty wehikułu. Zarys warszawski został pogardzony z adnotacyj na niezbyt skuteczne dodatkowo technologiczne nadwozie także dużo mankamentów podwozia. Gromada budowlańców ZBNS opracowała krajowe nadwozie, a obok skorzystaniu szkieletów przedstawiła dużo transformacji w radach podwoziowych, poprawiając konsumuje do większych ładowań przebiegających w wozie dostawczym. Zaczęto także współpracę z Fabryką Fur Ciężarowych w Lublinie, dokąd nie wcześniej trwały profesje ponad ramą podobnego auta owej typy Chrząszcz.
|
|
Czw Lis 24, 2016 21:00 |
|
|
Reklama
|
|
Czw Lis 24, 2016 21:00 |
|
|
tomek657
Nowy
Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 3
|
|
|
|
bardzo to jest ciekawa historia i bardzo przejmująca
|
|
Pią Lut 10, 2017 11:20 |
|
|
Reklama
|
|
Pią Lut 10, 2017 11:20 |
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|